There was an error in this gadget

Saturday, October 23, 2010

Under Construction ... Coming Soon !!~


Thanks to shahid my student that found back my blog.. i didnt even remember about my blog ... created from 2008 ... 2 years gone and got a lot of things ...


dont worry my peeps... i will try to re-construct back this blog ..


save the earth ...


peace !!~

Friday, March 28, 2008

INCREDIBLE HULK


kalau korang suka HULK... cite dia akan kuar xlama lagi .. kepada yang nak tgk trailer terbaru dia.. sila tgk link nie..
aku malas nak upload dalam nie nanti komplain lembap la apa laa..

www.incrediblehulk.com

First 2 Photos of G.I. Joe's Snake Eyes



Paramount Pictures has released the first two photos of Ray Park as Snake Eyes in the Stephen Sommers-directed G.I. Joe, coming to theaters on August 7, 2009.

"He's the world's greatest ninja, but he's also next-generation. He's not afraid to use a sword one second, and a split-second later he's pulling out his Glock," Sommers told USA Today. "His chief nemesis is arguably the world's other great ninja, Storm Shadow. The two grew up together, were blood brothers and now are mortal enemies."

Sommers stressed that the movie is an origins story, so his challenge is to explain why the bad guy wears a metal mask, why Snake Eyes doesn't talk and other strange things kids took for granted. "For people who know nothing about it, it'll make sense," Sommers said. "And to people who love this stuff, it'll show where they all came from."

Adapted by Stuart Beattie, the action-adventure also stars Dennis Quaid, Channing Tatum, Sienna Miller, Rachel Nichols, Adewale Akinnuoye-Agbaje, Said Taghmaoui, Marlon Wayans, Joseph Gordon-Levitt, Arnold Vosloo and Christopher Eccleston.

- gila la cite g.i joe niee... tapi bapak lambat gile nak kuar -

bonus lagi ...

kursus kahwin ...




KURSUS PERKAHWINAN WANIS - MEDAN TUANKU, KL.

Depan MAJU JUNCTION.

Bersebelahan Hotel Lotus / Avon

2 minit berjalan kaki dari SOGO/PERTAMA/ODEON.

Free Parking (Sabtu-Ahad sahaja).


Sijil JAWI/JAKIM/JPM, diiktiraf seluruh Malaysia, tiada peperiksaan.

Yuran RM80.00 termasuk makan & minum. ASTRO Percuma.

Khidmat nasihat perkahwinan warga asing / saudara baru.

Pendaftaran melalui telefon atau SMS 24 JAM. Atau datang terus pada hari kursus sebelum 3.00 petang.

Tkt 1, Dewan Seminar Restoran Hanifa,

Medan Tuanku, Jln Tuanku Abdul Rahman, Kuala Lumpur.


Jadual Kursus:

Sabtu, Ahad, Rabu & Khamis.


03-26943419

012-3316005

013-6023419

pada tanggal 26hb dan 27hb aku dan se-kawan aku pegi ke kursus kahwin la seperti alamat diatas..
macam hal la jadi hari tu.. tapi nasib baik gak pergi reramai.. kalau pergi sorang2 mau mati kebosanan aku haritu.. ustaz2 kat sana ok la.. cuma ustaz a.k.a tokey AWANIS tu bagi ceramah .. masallah,ngatoknya aku. bleh dia sound mamat sekor ni nape tido..padahal dia cite boring hehehe!!
tapi banyak gak benda2 yang kita taktau seperti cara-cara..ehem yang betul hehehe!! dan poligami.. acah jee, ingat kitorang blaje tu je ke..
banyak lagi benda2 yang berkaitan islam dapat kita tahu ..

anyway kitorang bersyukur yang kita lulus kursus.. dan sijil akan diambil minggu berikutnya..
utk pengetauhuan korang pasni KONFEM yang kursus jadi 3 hari 2 malam.. dan agak mahal dari biasa so.. kepada yang nak kawin tu cepat2 la kursus.. nanti kalau x lulus dia akan suh korang amek lagi sekali.. masak oooo!!!

P:S - kursus kahwin awanis sahaja yang ada kursus pada hari rabu dan khamis.. tempat lain sabtu ahad.. kata-nya..

P:S - Kepada admaxpt dan boolarts, selamat menjadi laki bini pada bulan 8 nanti ...

Tuesday, March 25, 2008

PIZZA HUT!!


Saya ingin berterima kasih kepada Hanip yang belanja kami se-kawan makan pizza hut .. dengan ini saya mewakili hadri dan anwar mengucapkan terima kasih daun keladi ada rezeki komisen lebih .. blanja la lagi kua kua kua!!!

Monday, March 24, 2008

CHELSEA... YAHOOO!!!~




Kepada semua fan CHELSEA ..akhirnya kita dapat gak kalahkan ARSENAL!! huhu!! kepada peminat ars-anal a.k.a the GONNERS!! sorry la ye sebab korang dah duk bawah CHELSEA!!!
nasib baik kita ada DROGBA yang HEBAT!!! huhuhu!!
Anyway congrates too CHELSEA 4 a wonderful job!!!!
BLUES IS THE COLOUR!!!