There was an error in this gadget

Friday, March 28, 2008

kursus kahwin ...




KURSUS PERKAHWINAN WANIS - MEDAN TUANKU, KL.

Depan MAJU JUNCTION.

Bersebelahan Hotel Lotus / Avon

2 minit berjalan kaki dari SOGO/PERTAMA/ODEON.

Free Parking (Sabtu-Ahad sahaja).


Sijil JAWI/JAKIM/JPM, diiktiraf seluruh Malaysia, tiada peperiksaan.

Yuran RM80.00 termasuk makan & minum. ASTRO Percuma.

Khidmat nasihat perkahwinan warga asing / saudara baru.

Pendaftaran melalui telefon atau SMS 24 JAM. Atau datang terus pada hari kursus sebelum 3.00 petang.

Tkt 1, Dewan Seminar Restoran Hanifa,

Medan Tuanku, Jln Tuanku Abdul Rahman, Kuala Lumpur.


Jadual Kursus:

Sabtu, Ahad, Rabu & Khamis.


03-26943419

012-3316005

013-6023419

pada tanggal 26hb dan 27hb aku dan se-kawan aku pegi ke kursus kahwin la seperti alamat diatas..
macam hal la jadi hari tu.. tapi nasib baik gak pergi reramai.. kalau pergi sorang2 mau mati kebosanan aku haritu.. ustaz2 kat sana ok la.. cuma ustaz a.k.a tokey AWANIS tu bagi ceramah .. masallah,ngatoknya aku. bleh dia sound mamat sekor ni nape tido..padahal dia cite boring hehehe!!
tapi banyak gak benda2 yang kita taktau seperti cara-cara..ehem yang betul hehehe!! dan poligami.. acah jee, ingat kitorang blaje tu je ke..
banyak lagi benda2 yang berkaitan islam dapat kita tahu ..

anyway kitorang bersyukur yang kita lulus kursus.. dan sijil akan diambil minggu berikutnya..
utk pengetauhuan korang pasni KONFEM yang kursus jadi 3 hari 2 malam.. dan agak mahal dari biasa so.. kepada yang nak kawin tu cepat2 la kursus.. nanti kalau x lulus dia akan suh korang amek lagi sekali.. masak oooo!!!

P:S - kursus kahwin awanis sahaja yang ada kursus pada hari rabu dan khamis.. tempat lain sabtu ahad.. kata-nya..

P:S - Kepada admaxpt dan boolarts, selamat menjadi laki bini pada bulan 8 nanti ...

2 comments:

mickey_togel said...

lenkali org bagi ceramah tu dengo..bukannyer bising & gelak2..pastu konsentrate kat bab tuuuuuu je..huahuahuahua

P:S - Selamat Kawen jugak kat Anip Ngan Cik Sue

Anonymous said...

pastu konsentrate kat bab tuuuuuu je

org noob jek konsentrate kat bab tuuuuuu

epul ko nooobbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

huahuahuahua


ini pon bukan aku yg taip tau huhuhuhu