Monday, March 24, 2008

SNOOKER tu apa???



Ehem .. ni nak cite sket pasal seorang kawan-ku ini .. dia ajak aku main snooker..
1st time main tong2 so aku kalah laa.. maklumla xbrape pandai main and aku dah lama x main ..
so main la kalah bayar sekali .. 2nd game dia menang tapi dia kata nak titik aku 40 point tapi last last fight black jugak! ni aku nak cite.. then kitorang main 2nd game ... erm,mencabar gak dengan ayat2 psiko dia kat aku.. duk depan bola yang aku tembak..macam2 la membuatkan aku berdebar (sebab dah lama xmain) dan keadaan panas dalam kedai snuker tue ..
dari dia lead aku 25point aku kejar sampai la bola kaler aku lead plak 5 point ... tinggal bola pink ngan black.. so korang mesti bajet aku kalah kan..
TETIBA!!!! kawan aku tu minum PINK!! hehehe!!, then aku masukkan pink dan masukkan black seluruhannya aku menang 18 point... ada saksi TERRORIST_X!!

SO PENGAJARAN-NYA ADEK ADEK... JANGAN BERLAGAK DULU SEBELUM MENANG..MENANG DULU THEN BERLAGAK ...

aku xnak bagitau nama dia sapa sebab nanti mesti ada orang gak bagitau..hehehe!!kepada si kalah tu memang syok main snuker.. nanti main lagi yee.. huhuhuu!!! no hard feeling ..OLRIGHTTTTTT!!!!!!!

8 comments:

Anonymous said...

org yg kalah pada last game tu adalah
MOHD HANIF BIN OTHMAN a.k.a admaxpt

tp conclusion yg bleh aku buat selepas tgk dua2 main, both of them SUCK!!!

Eye Witness,
TerroristX

Cruelz Intention said...

bermain snooker tyme kerja yer?
oooo
hehehe

life around ekudz said...

hehehe!! bukan time kerja la.. time rehat2 kan minda jee..

siot hadri ngan aku aku kena.. cis!!!

admaxpt said...

Main 3 game aku kalah 1 game, lagi dua aku menang!! so ??? what da f??
Noooooobbb!!!!!

life around ekudz said...

janganla marah admaxpt .. yela ko pandai main snuk tapi ingat kemenangan bukan selama lamanya... huhu!!

Anonymous said...

mlm smalam diorg men lagi.. aku sekali menjadi saksi kekalahan ekudz 3 game berturut turut. dan game yg dimainkan tu ade peraturan, sape kalah kene bayar.. terbang gak la duit ekudz dlm rm15!!

so aku telah buat kesimpulan baru..

EKUDZ still SUCK!!!

admaxpt gak bagus kan kan kan ??? (aku puji pon sebab dia blanje pizza ptg smalam) uhuk uhuk

Cruelz Intention said...

apa???
ekudz kalah...?? ( dlm nada yg sgt terkejut )
aikk,kalah ke cik abang??
ehehe

life around ekudz said...

ala.. aku bagi je dia menang sebab dia blanje.. bak kata hadri.,. hehehe!!