Thursday, March 20, 2008

budak kena rasuk di VADS



ni nak cite sket pada suatu hari kat tempat kerja aku ada budak nie kena sampuk katanya laa..


taknak la sebut nama dia (aku pun xtau nama dia apa?) citer dia macam nie.. pada pukul 4 petang hari Rabu tetiba ada mamat ni dibawa masuk dalam pantry (macam kafe kecikla) kitorang tengah sibuk buat kes ..masa time tu aku la paling laju siapkan kes hehehehe!!!


budak ni bukannya meracau ke.. kekuatan seperti badang ke atau mata merah menyala atau suara dah bertukar garau bapak ..

Simangsa me'repotkan' bahwa dia di bawa ke alam misteri kot laa.. dia dari tingkat G naik tangga sampai ke tingkat 17 .. apa kejadahnya itu ... bila di'interbiu' dia kata 'LIF PENUH KOT' apa leee???

dia kata dia mendengar suara dalam hatinya tapi si mangsa tidak memberitahu apa terjadi .. erm ..

Tapi kesian gak sebab sehari selapas kejadian kami di'inform' bahwa dia kemalangan.. besar ke kecil aku tak tau ..

erm.. pelik kan tapi benar kott... apa apa pun benda2 halus ini memang wujud cuma samada kita percaya atau pun tidak..

kepada si mangsa diharap ok dan boleh kembali berkerja seperti biasa ..

- sebenarnya banyak lagi apa dia cakap tapi aku malas la nak taip -








1 comment:

admaxpt said...

cerita sikit jek!! gambar kemain..wakakak, heh aku salah satu saksi kejadian persitiwa yg 'sangat' menakutkan itu!!